stashbusting: 3 out, 1 in

Een tijdje geleden maakte ik een goed voornemen: hier kan u er wat meer over lezen.
Ik geef jullie graag een tussenstand:

Ik maakte: een ienemienejurk, een rolkraagtrui, een klokrokje, een Mara blouse, een drakenmuts, een zomerkleedje en een pyjama
Ik verkocht ook 5 tricotstofjes op de veiling van Zigzagsteekje.


Ik kocht: Lillestoff: Smila roses en bretzels (links) bij Fino in Fondo, een stofje 'tweedehands' van iemand op Stof de stofkes en wintertricot met visgraatmotief bij Lappeneel.

Voorlopig is de stand dus gelijk: OUT: 12, IN 4.

De regels heb ik wel een klein beetje aangepast: lengtes van de stoffen tellen bij mij niet mee en alles wat ik maak telt bij 'out', zo ook bv. het zomerkleedje dat ik recycleerde uit een hemdje van mij.

Op dit moment ben ik nog bezig met wat verkleedkleren voor Sam te maken uit fleece dekentjes. Die tel ik wel bij 'out', maar niet bij 'in'. Ik kocht toch geen stof, maar dekentjes? ;-)

3 opmerkingen

  1. En ik heb 2 van jouw stofjes gekocht! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het mee doen slagen van mijn voornemen, Leen! :)

      Verwijderen
  2. Lol voor het aanpassen van de regels! Dat je de dekentjes niet meetelt als in maar wel als out ;) Maar wel goed bezig seg!

    BeantwoordenVerwijderen