en we naaien lustig verder...

Elke keer ik een uurtje heb om te naaien, werk ik verder aan de doopsuikerzakjes. Ik schat dat er zo'n 60 klaar zijn, 10 bijna klaar en dan nog 30 helemaal niet klaar. Maar... we zijn over de helft!

Andere projectjes waar ik mee bezig ben:
- de Jackie winterjas voor Sam. Ondertussen vond ik gematelasseerde stof bij Topknop in Merksem, dus echt gewoon waar ik woon! Tss... ik maar naar Kapellen rijden en teleurgesteld zijn omdat ze dat daar niet hadden in het wit... De mouwen zijn geknipt, dus nu kan het in elkaar steken beginnen!



 - een kussen voor de tripp trapp. Dat is een testprojectje voor Lolika. De stof is geknipt, ik kocht vandaag ook kussenvulling bij en velcro, dus ook hier is het enkel nog in elkaar zetten.


  - de secret santa swap. Hier kan ik natuurlijk nog niet veel over kwijt, maar ook daar ben ik mee bezig. Ik maak ook iets voor het kind /de kinderen van de ontvangster, dus het is wel heel belangrijk dat het past. Of dat het in ieder geval niet te klein is - erin groeien kunnen ze nog altijd he!

- een  lint voor over een rouwkrans. Wees gerust, ik heb geen akelige hobby's ofzo, het is voor toneel :)
Momenteel moet ik altijd aan een online vriendin hulp vragen om iets uit te snijden met de Cameo. Ondertussen staat die toch zeker op mijn verlanglijst, ik vrees er alleen voor dat het budget ontoereikend zal zijn... 


 Zaterdag 22 november is onze première. We spelen vier keer in totaal (ook nog zondag 23 november in de namiddag, en het weekend erop vrijdag 28 en zaterdag 29 november). Voor de geïnteresseerden uit de omgeving van Merksem: we spelen in het NMKT (nieuw Merksems KamerTheater) en het stuk heet 'Hartelijk gecondoleerd'. Er zijn nog kaarten te verkrijgen! :)






Geen opmerkingen