nog een borstvoedingsT-shirt

Volgens de tuto van leven met Liv hermaakte ik vandaag nog eens een longsleeve tot borstvoedingsshirt. Ik liet deze keer enkel grotere gaten voor de borsten :)

En ik heb mijn zus gevraagd of ze dat eens wou aantrekken voor de foto, mijn voorgevel ziet er toch net iets anders uit, maar het geeft u in elk geval een gedacht!

Ik maakte ook nog een bijpassende cover voor de rol van de co-sleeper, maar daar maakte ik geen foto van. Ik gebruikte dezelfde stof als voor dekentje nummer 2, namelijk wafelstof en katoentje. 

Deel 2 van de schommelstoel zal nog iets langer op zich laten wachten dan gepland. Mijn zwanger brein heeft echt iets tegen logisch nadenken.
Voor het ruggedeelte had ik een meter stof nodig. Die had ik nog liggen.
Voor het zitgedeelte had ik ongeveer 60cm nodig, dus bestelde ik 70cm bij Miss Madelief.

*zucht*, hoor je mij al aankomen?
Ik maakte dus eerst het zitgedeelte, uit die meter stof. Zoals jullie konden zien, is dat kussen rond en mijn stof is zodanig 'verknipt' dat ik dus nu met die 70cm natuurlijk niet meer toekom voor het ruggedeelte, want dat moest 90cm lang zijn in afgewerkte toestand.

Wat doen we dan? Nog maar een metertje bijbestellen! En hopen dat ik met die 70cm nog iemand anders een plezier kan doen... Misschien nog een ideetje voor een nieuwe giveaway?! :)

1 opmerking