een tripke naar Kapellen later...

Ik ga mijn 3 out, 1 in stoffenprincipe moeten aanpassen naar 2 out, 1 in. Zó veel stof heb ik nu ook weer niet meer liggen (ahum, ssst :p)

Vanmorgen deed ik een tripke naar Kapellen, MET een lijstje én een beperkt budget :)
Dit was mijn buit.
Mijn naailijstje:
- Met de kersjes maak ik nog een Burda 7828 voor mezelf. Ik ga dan proberen het voorpand aan te passen.
- Het rozerode stofje met textuur ga ik gebruiken voor een Ada jurk uit La Maison Victor.

- Het turqouise stofje wordt een ocean jurk uit La Maison Victor (maar dan wel wat langer...)

- Met het grijze stofje wil ik het broekje maken voor Noa zijn doopoutfit. Hij wordt op 26/7 gedoopt.

- Het huidskleurige stofje ga ik gebruiken voor de gezichtjes, armpjes en beentjes van popjes voor kindjes met kanker.

Hierover wil ik nog wel even iets kwijt. Op de Facebookgroep De Stoffemiekes zijn we momenteel bezig met een aantal vrijwilligers om popjes te naaien voor kinderen met kanker. We zullen deze per provincie verzamelen en dan aan de ziekenhuizen zelf gaan afgeven.
Heb jij zin om mee te naaien en iets te doen voor een goed doel, sluit je dan zeker aan bij het groepje!
Ikzelf ben medenaaister, maar ook één van de verzamelaars voor de provincie Antwerpen.
De patroontjes en werkbeschrijving voor de popjes vind je ook op dat groepje. Heb je geen Facebook, maar wil je toch graag meedoen, mag je mij altijd mailen!

- En de panda's... nja... die lagen mij daar serieus te roepen en ik had nog budget over...
Dat wordt hopelijk een Candy jurkje voor Sam (ook uit LMV, maar 1 van de vorige uitgaves).

Je ziet: plannen genoeg!
En nu kreeg ik vandaag toch geen kaartje in de brievenbus van de naaimachinekliniek zeker, dat mijn naaimachine en overlock binnen moeten voor onderhoud...
Hoe gaan we dat inplannen? :)

Geen opmerkingen