cameoprojectjes deel 3

Mijn 52wekenproject is nog steeds lopende, al vrees ik ervoor dat ik het ga kunnen volhouden...
Als er mensen een bestellingetje zouden willen plaatsen, graag, want 52 is echt wel véél!

week 6: voor Nik zijn verjaardag kocht ik een T-shirt (bij JBC) en  flockte ik er deze grappige Batmantekst op:

week 7: Sam zit dit jaar in de olifantenklas, dus een olifantenshirt vond ik wel op z'n plaats.

week 8: Voor verschillende naaisters (en mezelf) maakte ik maatlabels die je kan instrijken. Geen wriemelende etiketjes meer!

week 9: Een gitaarbody voor een rockende baby! (Deze staat echt al jaren op mijn pinterest en ik heb hem eindelijk gemaakt...)

week 10: een herstelling. Het oog van de pauw (zo'n plasti oog zoals dat van de rups) was verdwenen, dus snel een nieuw gemaakt.

week 11: een vosje voor op Noa zijn nieuwste kruippakje.

Ik heb nog een paar dingen voor andere mensen gemaakt, maar daarvoor moet ik zelf nog wachten op fotootjes...
Prettig weekend!

9 opmerkingen

  1. wat ben jij toch een naarstige naaister of zeg ik beter flockster??
    Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Als de ideeën op zijn, misschien eens met vinyl beginnen, vanalles bekleven? Of moet het op kledingstukken zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Dat shirt moet ik ook nog maken, maar dan met superman

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap! Die maatlabeltjes zien er erg handig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb juist een cameo voor mijn verjaardag gekregen. Ik heb er nog niet mee gewerkt. Als ik jou creaties zie begint het wel te kriebelen. Heel mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moh Davina, da's keitof allemaal! Zoekje echt nog projectjes? Ik kan wel wat met labeltjes mt 110! Bovendien zag de zoon gisteren een vriendje met een trompet op zijn shirt en hij vond dat keitof, want hij gaat later trompet leren.... Dus, mocht je je niet kunnen inhouden, laat maar weten, hoor ;) bieke.pype@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk allemaal. Die gitaarbody vind ik de max. En dat vosje is super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die gitaarbody is gewéldig!!! En die maatlabeltjes wil ik ook, nooit meer hoeven denken aan het labeltje tijdens het naaien lijkt me top! Hier begint het toch ook ferm te kriebelen voor een cameo...

    BeantwoordenVerwijderen