LLL for life

Een tijdje geleden kondigde ik aan dat ik Music For Life dit jaar op 2 manieren ging steunen.

Ik lichtte al een tipje van de sluier wat Bloggers For Life betreft, maar ik wil het nu graag even hebben over LLL for life.

Sam gaf ik 3 jaar geleden 6 maanden borstvoeding, omdat ik had gehoord dat dat het beste was. Ze groeide goed, dus ik was overtuigd. Na die 6 maanden moest ik weer gaan werken en dus stopten we ermee. Ik had geen zin in kolven en dat was met een job in het onderwijs ook niet echt haalbaar.

Nu, drie jaar later, met Noa, ben ik wat meer de alternatieve tour opgegaan. Vraag me niet waarom, maar ik stelde meer in vraag, of dat wel allemaal goed was, wat écht het beste was voor mijn kind, enz. Zo startte ik o.a. met wasbare luiers, maar kwam ik ook voor het eerst in contact met LLL, een afkorting die staat voor La Leche League.
Om een lang verhaal kort te maken, is dit een groep mensen die je met raad en daad bijstaan omtrent borstvoeding. Is dit wel normaal, wat doe ik als ... ? enz. Ze hebben een Facebookgroep, hierzo, waar je terecht kan met vragen, maar je kan hen ook altijd bellen, sommige LLLeidsters zelfs tot laat in de avond! Ondertussen is Noa bijna 9 maanden en ben ik nog altijd borstvoeding aan het geven. Ook ben ik voor 't eerst nog niet van plan om ermee te stoppen, en dat o.a. dankzij LLL.

Ik besloot dus dat het tijd was dat ik iets terugdeed en zette me ook voor hen in.
Wat kan je doen om LLL te steunen?

* Je kan meedoen aan de veiling die start vanaf 23 november.

* Je kan één van de producten kopen van de webshop. Nog niet alles staat op punt, maar je kan er echt al wel leuke dingen zien.
Ik maak de gepersonaliseerde body'tjes die je hier kan bestellen.

Ik hou jullie graag verder op de hoogte!
Veel liefs
Davina

PS: Je kan alle info hier nalezen.

1 opmerking

  1. Hej Davina, leuk zeg!! Ik heb zelf ook veel gehad aan LLL, vooral nu bij m'n jongste dochtertje. Oudste heeft 11 maanden BV gehad, jongste een dikke 16 maanden, en het einde was met een dubbel gevoel, maar dat is een lang verhaal dat ik je bespaar :-) Anyway, gelukkig dat er zo'n facebookgroepjes bestaan en al, en echt leuk dat je iets terugdoet! Ik ga zeker eens kijken, en wil ook effe supporteren dat je goed bezig bent :-) hopelijk kan je nog lang genieten van de BV-periode met je zoontje!!

    BeantwoordenVerwijderen