anders creatief: juweeltjes maken

Een aantal jaren geleden volgde ik eens een workshop vintage juwelen maken. Ik maakte er twee paar oorbellen. Dat vond ik toen super leuk, maar ik deed er verder niets mee.

Toen Sam onlangs zelfgemaakte speldjes van Frozen cadeau kreeg, ging ik overstag en bestelde ik bij deze etsy shop ook materiaal. Je vindt er alles om oorbellen, ringen, armbandjes, kettingen of haarspeldjes te maken, van zelf veel doen tot bijna klaar, top! De verkoopster (Snow) is ook heel erg vriendelijk en correct. Je kan er ook zelf een afbeeldingen naartoe sturen en zo krijg je dan een custom made item aan dezelfde prijs, fantastisch toch!? Zo liet ik nog Frozen cabochons bijmaken voor Sam en haar vriendinnetjes :)
De prijs is ook super, zelfs met verzendkosten erbij. En soms zit er wel eens een slecht speldje bij, maar dat wordt dan de volgende keer rechtgezet.

Ik kocht zilveren en bronzen speldjes, verschillende oorbelletjes en cabochons (glazen en houten) en begon te knutselen. Weer heb ik er iets bij gevonden dat ik super graag doe en dat bovendien ook nog eens snel klaar is.
speldjes

oorbelletjes
Ondertussen kocht ik ook nog zilveren en bronzen stekertjes, omdat daar vraag naar was in mijn vriendenkring :)

Etsy shop: shareliving
De lijm kocht ik in de Banier

4 opmerkingen

  1. Dat is nog eens tof.. dat onthou ik zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt!
    missknitandsew.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk :)
    Vind ik ook super om te doen. En is echt een ideaal handmade cadeau voor Kerst enzo. Op Dawanda vind je ook veel materiaal dat niet zo duur is ;)

    BeantwoordenVerwijderen