Een Frozen Nivalis

Ik denk dat ik ondertussen wel bijna alle patronen van Sofilantjes heb, maar ik maakte er veel nog niet. Daar komt met deze Nivalis alvast verandering in.

Ik koos voor de colourblock versie en maakte zo een échte Frozenjurk. Beide stofjes komen van bij Pieke Wieke en Lieve nam direct de bijpassende stof met sneeuwkristallen erbij om te combineren. En 't is echt waar, die combinatie werkt.


De jurk moest al direct aan om de nieuwjaarsbrieven voor te lezen natuurlijk, wat dacht u zelf? En werd na een uurtje dragen ook al ineens gedoopt in Oasis, dus ze zit momenteel in de was. *zucht*


 Ik knipte een 116 en die zit nog wat ruim. Ik twijfel om de volgende in een 110 te knippen of toch maar zo te laten. De mouwen zijn nog wat lang, maar voor de rest is hij zeker niet overdreven te groot.




PS:
Patroon: Nivalis van Sofilantjes
Stoffen: Elsa tricot en sterrentricot van Pieke Wieke 


6 opmerkingen

  1. Omg! Hier zou mijn dochter toch ook een gat in de lucht voor springen! Mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf ben ik er niet zo wild van #geenFrozenfan maar ik heb er eentje in huis die er een kleine misdaad zou voor plegen om zich in dat jurkje te wurmen.
    --Herkenbaar trouwens, ik heb ook best wel enkele Sofillantjes patronen... ik moet ze alleen nog maken!--

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die foto's ga ik niet laten zien aan dochterlief want dan weet ik al wat er gaat komen 😉. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat al dochterlief dit ziet ze ook onmiddelijk verkocht is!

    BeantwoordenVerwijderen