Billie voor mannen met lange mouwen

De tweede woltricot die ik kocht bij Pieke Wieke, viel mijn man heel erg mee toen ik ermee thuis kwam. Op de foto van de website leek hij lichter. Ik was een beetje teleurgesteld, maar hij was er heel content mee.
Het is een redelijk dun stofje, dus ideaal voor het tussenseizoen. En laten we daar nu veel van hebben in Belgiƫ, van dat tussenseizoen. :-)

Ik maakte een eenvoudige Billie met lange mouwen. Mijn man heeft duidelijk geen standaardlijf. Voor hem iets naaien zonder op te meten, is onbegonnen werk. De lengte heeft hij zelf gekozen nu, wat langer dan de Billie T-shirts die ik al maakte. Van de mouwen moest ik een heel stuk afdoen.

Hij is er heel tevreden mee, dus dan ik ook :)
 PS:
Patroon: Billie van zonen09, voor mannen
Stof: woltricot van bij Pieke Wieke 


5 opmerkingen

  1. Mooi. En je hebt je man zo goed aan het poseren gekregen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig om te zien dat hij er content mee is! Knappe Billie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. Leuk om ook eens uw wederhelft te zien. Mijn man heeft ook geen standaardlijf maar eenmaal die billie aangepast is, wordt het bankwerk šŸ˜‰. Die van mij vindt de versie met de boordstof het leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Hij is er zichtbaar blij mee. Misschien geen standaard model maar hij poseert als een pro!

    BeantwoordenVerwijderen