Celebrate autum blogtour: imani jurk

Soms, dan komt er iets op je pad waardoor je een gat in de lucht springt.
Bij mij was dat de uitnodiging van de Stoffengalerij om mee te doen met de 'celebrate autumn blogtour'. En ik mag bovendien ook nog es de spits afbijten, da's echt een Woohoo-gevoel!

Zoals je zaterdag al kon lezen, had ik heel wat Belgische naaiplannen voor oktober, in het kader van Stik Belgique.
De Imani jurk uit de laatste La Maison Victor laat ik jullie graag als eerste zien.




Ik koos de wondermooie Bird Song stof van Art Gallery uit bij de Stoffengalerij. Man man, ik geloof graag dat dit Sabrina haar lievelingsstofje is. Zo mooi! En zo zacht, niet te doen!

Op een woensdagnamiddag knipte ik het stofje op de grote tafel in ons leraarslokaal. Op mijn Instagram konden jullie de stof dus al zien.
En dit weekend veranderde die prachtige stof in een Imani jurk.




Bovendien geeft de Stoffengalerij deze week ook nog eens een mooie korting, omdat de herfst nu eenmaal een mooi seizoen is en zij veel mooie stofjes verkopen die er perfect bij passen! :)


Wil je graag de blogtour van de Stoffengalerij volgen? Kijk dan deze week zeker eens bij deze dames:
Dinsdag 3/10 Caro (Made by Caro)
Woensdag 4/10 Tamara (Lunatiek)
Donderdag 5/10 Majella (madebymazella)
Vrijdag 6/10 Lieve (girlsinuniformblog)
 

PS:
Patroon: Imani jurk uit La Maison Victor
Stof: Bird song tricot van de Stoffengalerij 

photocredits: Ineke Thijs <3

15 opmerkingen

  1. een prachtige jurk en inderdaad wat een mooie stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie jurk, die staat je echt geweldig. De stof zou ik op foto van enkel de stof nooit kiezen, maar jij zet ze echt waar schitterend in de verf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, Davina, heel mooi hoor. Precies wat ik ook zou maken met deze stof. Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hou je vooral niet in, ik heb ze vandaag naar school aangedaan en scoorde ook daar complimentjes van naaiende en niet-naaiende collega's :D

      Verwijderen
  4. Heel mooi Davina! Goeie keuze gemaakt bij de Stoffengalerij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De stof is zo prachtig en de LMV Imani jurk krijgt er een fantastische Oosterse uitstraling van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig.
    Gedurfde stoffenkeuze en een geslaagd resultaat 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat stofje is idd wondermooi. Maar de jurk ook. Ik had het patroon al in het boekje gezien, maar eerlijk gezegd zei het me niet zoveel. Nu ik jouw versie zie, ben ik compleet van gedachten veranderd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een prachtig resultaat, alweer!! Mooi mooi mooi!! Zei ik al mooi?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!
    Ook live zag die er heel mooi uit ;-)
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nogmaals; prachtige jurk! Zowel stof al patroon staan je supergoed.

    BeantwoordenVerwijderen