Lotta Bag

Voor mijn tante maakte ik vorige dinsdag ook een tas, om haar toiletspullen en een handdoek in te stoppen.

Ik moet zeggen dat ik enorm twijfelde om over deze tas te bloggen, maar ik deed het toch. Waarom?  Jullie mogen best weten dat ik soms ook hopeloos de mist in ga en dingen bij mij soms ook faliekant mislukken. Op deze tas ben ik niet trots, verre van. Ik twijfel zelfs of ik ze durf afgeven.... :(


Waar het mis ging?
Ik ben bijna zeker dat het door de decovil light kwam die ik op de buitenstof streek... Dat trok precies soms aan mijn stoffen waardoor er rimpels kwamen... Ik moet zeggen dat ik véél trotser ben op de eerste lotta bag die ik maakte.
Misschien ligt het ook aan het feit dat ik nu geen paspel toevoegde en daardoor de tas wat lijkt in te zakken aan de bochtjes? Of dat ik daar toch niet genoeg inknipte? 


Op het einde probeerde ik her en der nog wat te camoufleren met siersteken, maar achteraf bekeken vestigt dat misschien net meer nadruk op de minder mooie kantjes? *zucht*


Die ronde hoekjes zijn nu ook niet echt het makkelijkst om te naaien, maar toch... Ik krijg er geen happy gevoel van.






Ik hoop alleen maar dat mijn tante verder kan kijken dan de fouten en dat ze wel ziet dat de tas met liefde gemaakt is...

Onze Lotta bag wordt nog veel gebruikt, dus ik hoop van deze hetzelfde!


PS:
Patroon: Lotta Lady Bag
Stof: binnenstof (canvas) van bij Hoogboom, Kapellen
         buitenstof (katten en bolletjes) Jul&Beau
rits en decovil: Topknop, Merksem

40 dagen bloggen: 31/40
skipdagen: 1/6

1 opmerking

  1. Zo ziet ie er toch goed uit hoor... 't is ook als je er met de neus op gaat zitten dat die minpuntjes opvallen he, maar dat doen wij alleen ;)

    BeantwoordenVerwijderen