een dagje niks, maar dan ook niks MOETEN, zalig!

Vandaag kwamen ons nichtje en neefje nog eens spelen.

We trokken ermee naar ons huisje 'op den buiten', waar de kindjes naar hartelust konden ravotten. Op den duur liepen alle kindjes er in hun blootje rond, zalig om te zien!

Er werd met zand gespeeld, met water gemorst, ondertussen ook nog koek en fruit gegeten - en dat kon allemaal! Ik moest af en toe wel eens slikken - zoals toen de dochter in de zandbak zat, in haar nakie... Maar na een lekker douchke is iedereen weer proper :)

Ik nam zalige foto's, maar kan ze niet posten, ha nee...Spijtig genoeg weet je nooit wie er meekijkt. En mijn dochter zal er later waarschijnlijk ook niet mee lachen dat er zulke foto's van haar op het internet staan.

Maar deze wil ik jullie toch even meegeven, mijn kapoeneke!


Geen opmerkingen