het ridderpak - volgens eloleo

Eind augustus merkte ik dat het fietsstoeltje van mijn dochter vooraan op mijn fiets te krap werd. Ik lanceerde een oproep op Facebook of er nog iemand een fietsstoeltje had. Er kwam reactie. En de persoon in kwestie wou er niets voor! Of alle, toch geen geld... een ridderpak voor zoontje Louis zou volstaan:) Heerlijk, die ruilhandel!

Er stond geen termijn op, maar ik ben toch wel fier dat ik het binnen een maand gemaakt heb, hehe :)

Ik zocht en vond de tutorial van eloleo, voor een ridderpak voor een vijfjarige - maat 110. En laat dat nu net Louis zijn maat zijn! Perfect!

De stof was snel gekozen en oh, ik heb eoleo zo nageaapt, niet te doen :)
Zelfs de siersteken vond ik zo mooi dat ik gewoon dezelfde gebruikt heb. Punten voor originaliteit: 0/10. Maar als iets er nu al zo fantastisch uitziet, moet je er niets aan gaan veranderen he!

Nu nog hopen op evenveel enthousiasme van Louis :)




stof en biais: 't Ritske - Kapellen
flockfolie: uit mijn cadeaupakket van de Stoffemiekes

Louis in ridderpak, missie geslaagd!

5 opmerkingen

  1. Echt héél leuk hoor! Ik denk dat je van Louis toch een dikke 10/10 zal krijgen, het is misschien niet origineel maar daarom niet minder leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als iets zo mooi is, waarom dan veranderen... Maar ik snap je dilemma. Hoe dan ook, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk. En wat een mooi sierstiksel. Dat heeft mijn machine niet

    BeantwoordenVerwijderen