lucky week!

De afgelopen week was druk, stressvol, maar blijkbaar toch ook echt een geluksweek voor mij!

Wat maakte mij gelukkig?

- Mijn dochter haar eerste schoolweek bleek voor iedereen supergoed mee te vallen. Geen traantjes, leuk gespeeld, geen klachten van de juf, ... super!

- Mijn eerste lesweek verliep ook positief. Ik geef dit jaar alleen nog maar Engels in 3 en 4 en dat was best even spannend - vooral dat vierde middelbaar - maar we zijn er direct goed ingevlogen! :)

- In juli en augustus liep er op de Facebookgroep De Stoffemiekes een wedstrijd. De opgave was iets origineels te maken met knopen en er een originele foto van te maken. Ik vond een bloesje waar een inktvlek op zat, zo echt in het midden. Daarover naaide ik knoopjes in de vorm van een hartje, mooi over mijn beginnend buikje. Onderaan streek ik met flexfolie twee voetjes. Op 1 september werd de winnaar bekend gemaakt en ik viel echt bijna van mijn stoel dat ik het was geworden.
Ik won een heel mooi prijzenpakket met bonnen in van verschillende stoffenwinkels, een patroontje, een paar stofjes, ... De doos is op dit moment onderweg naar mij, dus als de inhoud mij tot in detail bereikt, zal ik er zéker nog wel over bloggen!

- Op 30 augustus zag ik op de Facebookpagina van Zo Geknipt dat ze testers zochten voor de patroontjes van hun nieuwe boek. Ik meldde me aan, zonder weinig hoop dat ik erbij zou zijn. Ik heb me echt al voor veel testprojectjes aangemeld, maar werd nooit gekozen. Tot nu dus! Van de 100 aanmeldingen werden er 32 uitgekozen en daar was ik bij! Op 4 september kreeg ik dat mailtje in mijn mailbox, geweldig! Kijk er al enorm naar uit. Wat ik precies mag maken enzo, moet nog eventjes geheim blijven, maar daarover zeker later meer!


1 opmerking

  1. Amai wat een gelukzakje ben jij. Ikzelf mag jammergenoeg niet mee doen aan de give aways op stoffemiekes dus die mooie pakketten zijn niet voor mij weg gelegd. En testen tja dat mag ik ook al niet doen. Dus kom ik hier maar eens kijken naar je gewonnen geschenk en als je je geteste dingen op je blog mag plaatsen dan kom ik met plezier eens piepen

    BeantwoordenVerwijderen