testen en knippen

Ik vind het schandalig hoe weinig ik de laatste tijd geblogd heb. Toch heb ik niet stilgezeten op naaigebied...

Voor 'Zo Geknipt 2' mocht ik een patroon testen. Hierover mag ik spijtig genoeg nog niets kwijt. Maar wat ik heb gezien van het boek en van de dingetjes die erin staan, kan ik echt wel zeggen: waauw! De moeite om te kopen!
Als het boek uit is, (oktober, dus in de nabije toekomst!) zal ik mijn creatie dus ook laten zien.

Verder ben ik bezig met nog een ander 'top secret' projectje, namelijk de zakjes voor de doopsuiker. Ik wilde die heel graag zelf maken, maar niet met stress zitten tijdens de laatste maanden omdat ik het niet zou afkrijgen. Daarom nu al aan begonnen en nu kan ik ze ook relax afwerken, nog een dikke 4 maanden :)
Een kleine 100 zakjes zijn geknipt (binnenstof, buitenstof, vlieseline) en ook de labeltjes zijn klaar. Het stikwerk kan beginnen!

Geen opmerkingen