kcw: de plannen

Kid's clothes week... ik zag het al vaker passeren op blogs, maar deed nooit bewust mee. Deze keer doe ik wel mee met het concept (elke dag deze week 1u naaien voor je kids), maar ik zag te laat dat het een thema had, dus ik naai met iets minder 'wilde' stofjes :D
Gisteren en vandaag gebeurde het voorbereidend werk: patronen zoeken, overtekenen, stof knippen en boordstof bijkopen :)

Dit zijn mijn projectjes:

1. zomerjurkje voor Sam
stoffen:











De stof van David de boskabouter (nostalgie!) kocht ik over via Stof de stofkes op FB.
patroon: saudade sun dress: gratis, hier te vinden

2.  A-lijn jurkje voor Sam
stoffen:











Met deze stof van Michael Miller maakte ik al een Janneke
patroon: the perfect a-line for girls

3. 3/4 broekje voor Noa
stoffen:









patroon: summer sea uit Ottobre 3/2013

4. Daltonbroekje voor Noa
stoffen:











patroon: Dalton uit La Maison Victor

5. rokje voor Sam
stoffen:











patroon: Liv, hier gratis te downloaden

PS: Nee, ik denk niet dat ik dit alles deze week klaar ga hebben hoor :) Ik hoop wel op de broekjes het rokje, dus ik begin met de stretchnaald op mijn naaimachine!

1 opmerking

  1. Ik kom ferm achter, want KCW is ondertussen al voorbij, ik zal hier nog wel zien passeren wat je allemaal maakte vermoed ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen