kcw: het allersnelste broekje ooit

Dat SummerSea broekje uit Ottobre is met stip het snelste broekje dat ik ooit naaide.
Het broekje zelf is maar 1 patroondeel, dus je naait enkel middenachternaad en dan tussen de beentjes. Daarna is 't alleen nog maar boordstof aanzetten en finito!
Ik nam de boordstof wel dubbel en deed het dus niet zoals het originele patroon voorschrijft met een omgeslagen randje.
Maar als dit goed zit (zullen we morgen eens passen) gaan er zo nog vééééél volgen!
Dat was echt 1 uurtje naaien voor kcw en af! =) Woohoo!


stof: Kapellen, Hoogboomsesteenweg 
boordstof: Topknop, Merksem
patroon: SummerSea uit Ottobre 3/2013

3 opmerkingen

  1. Instant voldoening zo'n snel broekje :-) Heel leuk stofje ook (ik moet precies dringend nog eens naar Kapellen)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, ik zal die Ottobre er eens bijzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn inderdaad snelle broekjes. Ik doe ook altijd de boord dubbel, vind ik veel mooier en makkelijker

    BeantwoordenVerwijderen