Liebster award

Deze week werd ik voor de derde of vierde keer genomineerd voor de Liebsteraward. Het doet deugd dat zo veel mensen aan mij denken, maar ik hoop binnenkort toch aan die 200 volgers te geraken :)


Deze keer nomineerde Deborah mij, de blogster van Cas en Nina. Dankjewel!

Haar 10 vragen:
1. Waarom blog je?
Ik ben begonnen met bloggen omdat ik al mijn naaiwerkjes samen wou bundelen en natuurlijk ook omdat ik opleef van elke positieve commentaar - iedereen houdt van complimentjes, nee? :)

2. Waarom ben je begonnen met naaien?
Toen mijn dochter een aantal maanden was (3j geleden) vond ik het frustrerend dat ik zelfs geen nieuwe overtrek voor de relax kon maken van oude handdoeken - of een borstvoedingscover - en dat ik daarvoor beroep moest doen op naaiende vriendinnen. Ik wou dat zelf kunnen!

3. Hoe combineer jij werk-hobby-kinderen?
Ik sta in het onderwijs, dus ben in de schoolvakanties thuis. Tijdens de week wordt er heel weinig genaaid, tenzij op de naaiclub waar ik om de 14 dagen op maandagavond naartoe ging. In het weekend en in de vakantie ben ik gezegend met brave kinderen en een fantastische man die de zorg voor de kids mee op zich wil nemen.

4. Waar haal je energie uit?
Ik kan makkelijk het huishouden even laten voor wat het is en beginnen naaien. Voor mij hoeft niet alles pico bello in orde te zijn.

5. Wanneer maak je tijd om te naaien?
Dit beantwoordde ik al in vraag 3.

6. Hoe kies je je stofjes?
Puur met het hart, als ik iets mooi vind, koop ik het. Allé, soms moet ik mezelf wel even de vraag stellen of ik dat echt wel ga gebruiken en waarvoor dan :) Mijn stoffenbakken zijn... ehm... nogal goed gevuld :)

7. Koop je je stofjes bewust met een bepaald doel of koop je er gewoon op los?
Meestal heb ik wel een doel voor ogen. Te duur koop ik sowieso niet, of ik moet er écht verliefd op zijn. Zo ben ik al weken aan het twijfelen over dit stofje, maar tot nu toe heb ik me kunnen inhouden :)

8. Waar lig je 's nachts van wakker?
Letterlijk van mijn zoontje die nog vaak aan de borst wil hangen 's nachts :)
Voor de rest weinig dingen waar ik mijn slaap voor laat!

9. Wat staat er nog op je to-dolijstje?
- een trui voor Nik
- covers voor de relax

10. Waar maak je graag tijd voor?
Om te naaien, een boek te lezen, even voor TV te hangen en niets te doen. 

Voor zij die de Liebsteraward nog niet kenden, dit zijn de regels:

1. Je bedankt de persoon die je genomineerd heeft, en plaatst een link naar zijn/haar blog in je blogpost.
2. Je beantwoordt de vragen die je gekregen hebt bij de nominatie.
3. Je nomineert zelf 5 tot 11 andere bloggers die minder dan 200 volgers hebben (ik heb het aantal volgers op Bloglovin als uitgangspunt genomen), en brengt hen hiervan op de hoogte.
4. Je mag degene die jou genomineerd heeft, niet zelf niet terug nomineren.

Ik nomineer deze mensen graag:
1. Angellekes Design
2. C'est Saar
3. Nuniya
4. De zussen
5. Noddy & Larabella
6. Miz Olilie
7. Unicorns & Fairytales

Dit zijn jullie 10 vragen:

1. Wat was het eerste dat je ooit naaide?
2. Welk stofje ligt er al het langst in je voorraadje en wat is het verhaal hierachter?
3. Heb je al een naaiflater begaan? Vertel! :)
4. Waar heb je allemaal al stofjes gekocht? Positieve ervaringen?
5. Wat is een 'raar trekje' van je?
6. Wat hoop je ooit nog te bereiken?
7. Welke job doe je nu en als je eender welke job zou kunnen, welke zou dat dan zijn?
8. Wat zijn je andere hobby's buiten naaien?
9. Waar woon je? Wil je daar altijd blijven wonen?
10. Wat weet je over de blogster die je nomineerde?

2 opmerkingen

  1. Fijn dat je aan ons dacht!
    We gaan ons neuzen eens bijeen steken en antwoorden op je vragen!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Leuk! Ik probeer 'm binnenkort eens in te vullen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen