probeerpoes

Het begon allemaal een paar dagen geleden, toen een vriendin deze foto postte op mijn Facebookwall, met de mededeling 'ideetje'?


Ik vroeg haar of ze er zo eentje wou en ze antwoordde van wel. Toen puntje bij paaltje kwam, had ze eigenlijk wel liever een poes. :)
De zoektocht begon en ik kwam uit bij deze kat.
Ik vergrootte een beetje (veel), plakte de papieren aan elkaar en toen zag Sam het liggen...

"een poesje! voor mij?"
hmm... ik besloot dus eerst een 'probeerpoes' te maken (voor Sam). Zo was iedereen tevreden.
En die probeerpoes, die is af. Ziehier:


topcadeau! :)

De witte stof is een kussensloop, de donkerbruine is ribfluweel.

Wat ga ik anders doen bij de échte?
- andere stof kopen voor de voorkant. Dit schijnt te hard door...
- misschien nog iets vergroten?

3 opmerkingen

  1. Lieve poes en een blij meisje. De hond is eenpatroon van Knippie. Ik heb m aangepast naar een hond met vier pootjes. Zie mijn blog sewingfenna.blogspot.nl
    Groetjes Fenna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik de poes ook leuker dan de hond. Je meisje zoy een dierentuin vast leuk vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen