moet er nog soep zijn, kiind?

De aandachtige lezer, herkent meteen de 'fout' in de titel.
Mijn bandwerk is voorbij, kruippakje drie is klaar. Ik maakte toch opnieuw maat 80.

De soepblikkentricot kocht ik jaren geleden, zo weer een stofje dat ik moest en zou hebben en daarna in de kast bleef liggen tot nu. Ik gaf ook al een half metertje weg bij een giveaway (aan mamadammeke), maar ik denk niet dat zij het al verwerkte.


Het is een heel dun stofje en de combinatie met de dikke ribtricot was niet zo goed gekozen. Maarja, mijn zus was de boordstof gaan kopen en een gegeven paard...
De boordjes lubberen dus nogal.
Bovendien ging er ook iets mis met mijn tweelingstiksel en had ik geen zin om dat helemaal terug los te tornen aan de beentjes en zodoende sluit het daar ook niet goed aan.
Het lijkt op een pakje dat ik drie jaar geleden had kunnen maken - in mijn beginperiode - maar ik ga me daar nu eens niets van aantrekken, het is draagbaar en in een slaapzak zie je daar niets van :p

 

Slaapwel! :)

stof: tweedehands gekocht
boordstof: Topknop Merksem
patroon: kruippakje kiind, maat 80

3 opmerkingen

  1. Ik vind hem wel leuk :)
    En ik verwerkte hem idd nog niet ;) Ooit, ooit wordt het een shirtje of longsleeve!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, hoe mr je naait hoe kritischer je eigen blik wordt. Wees niet zo streng vr jezelf want ik vind h fantastisch tof.

    BeantwoordenVerwijderen