bloggers for life

Dit jaar kan ik eindelijk mijn talenten eens gebruiken om iets te doen voor Music For Life. De vorige jaren stortte ik altijd wel een klein bedrag, maar dit jaar heb ik me echt geëngageerd.

Het eerste project waar ik jullie graag iets meer over wil vertellen is Bloggers For Life. 


Annelies zocht een aantal bloggers bij elkaar die iets wilden maken voor het goede doel. Deze items zouden dan geveild worden en de opbrengst was voor MFL. En dat was eenvoudiger dan gedacht, blijkbaar. Voor ze het goed en wel besefte waren we met 50. :)

50 naaiende blogsters, dat wil zeggen heel wat unieke stukken. Deze zullen gedurende vier weken geveild worden, elke week andere stukken.
Je kan hiervoor lootjes kopen aan 2 euro per stuk.
Er staat u natuurlijk niets in de weg om voor meerdere items lootjes te kopen, we steunen allemaal MFL.

Hier kan je alvast lezen welke kanjers er allemaal meedoen (grote madammen hoor!) en kan je alles van de eerste lijn volgen.
Mijn creatie zie je begin december verschijnen, maar ik zal jullie op tijd en stond nog wel eens aan de actie herinneren, don't worry! :)

3 opmerkingen

  1. Zo leuk. Jammer dat ik daar niet eerder van gehoord heb. Zou het ook wel leuk gevonden hebben om iets te maken.
    In elk geval ... veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen