saaie witte longsleeves + kleuter

Bij een vorige swap kreeg ik o.a. nog wat strijkapplicaties, waar Sam direct verliefd op was. "Ik wil dit op een T-shirt!" werd hier een aantal keren uitgeroepen.

Moeder diepte twee witte longsleeves op van H&M, die er maar saai uitzagen zo 'zonder iets' en dochterlief zette zich achter haar bureautje met mijn (goedkope) strijkapplicaties.

Het ontwerptalent werd een beetje gestuurd, maar de koppigheid bleef toch ook standhouden.
Zo werden er twee T-shirts ontworpen:
nummer 1:

nummer 2:
Ja, u ziet het goed. Op beide mouwen wou mevrouw ook een strijkapplicatie. Ach, zij moet ze aandoen en ze is er super fier op, dus wie ben ik om daar tegenin te gaan?

Ik naaide alles nog eens netjes vast voor extra stevigheid en mijn kleine juffer heeft er weer twee longsleeves bij.


longsleeves: H&M
strijkapplicaties: Action, Zeeman

3 opmerkingen

  1. Best leuk als ze weten wat ze willen :) Laat hun creativiteit maar los :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ze weet wat ze wil.
    Er zit creativiteit in. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier ga ik ook altijd mee in hun vragen. Hun geluk maakt alles mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen