cameo update

 Ondertussen vlogen er weer wat zondagen (en dus gepubliceerde foto's voor mijn 52 weken project) voorbij. Ik toon jullie graag wat ik ondertussen maakte:

Sommige dingen heb je misschien al eens eerder gezien, maar dat moet je mij dan maar vergeven :)

week 29: namenstempel, gemaakt op de workshop van Atelier Tien
Ik vond dit persoonlijk niet echt geslaagd, maar werd dan ook op voorhand gewaarschuwd dat het niet zo'n mooi effect zou hebben omdat het te veel kleine dingetjes zijn. Iemand anders maakte een bloemenstempel en die was wel heel mooi. Onze namen trekken voortdurend scheef of komen er half af...

 week 30: wegens stofgebrek een effen stuk moeten zetten aan dekentje voor Noa en dan ook maar ineens gepersonaliseerd, het onderste stofje heette 'Noach's cruise'.


week 31: met vinyl glaasjes gepimpt om kaarsjes in te steken. Geeft direct een vrolijk effect.


week 32: uitnodigingen voor het personeelsfeest gemaakt met de Cameo. Eerst 125 kaartjes printen en dan laten snijden. Leuk om te doen, maar het waren er een beetje te veel met een bot mesje en een gefrustreerde Davina tot gevolg :)


week 33: flockje voor op T-shirt in het paasthema. Bolletje kocht ik in Action, maar iemand vestigde mijn aandacht op het feit dat dat de wasmachine niet zou overleven, dus ik zoek nog naar een alternatief ;)


week 34: paasmobiel, naar een gepind voorbeeld dat er uiteraard veel mooier uitzag, haha. Sam schilderde met fluoverf op een papier, ik sneed eitjes uit met de Cameo, we plakten ze tegen elkaar met een wollen touwtje en bonden ze aan twee takjes uit de tuin. 

week 35: lampje gemaakt voor de 1e verjaardag van ons buurmeisje Amalia



2 opmerkingen