Sandman pyjama jumpsuit (2)


Als laatste UFO van 2016 lag daar nog een Sandman jumpsuit / pyjama uit Ottobre geknipt klaar om in elkaar gezet te worden.
Ik maakte er al eens eentje (zie hier) en Sam doet die echt graag aan.

Zaterdag had ik een beetje tijd (man naar de winkel, zoon in bed en dochter flink aan 't spelen) dus begon ik eraan. Ik zag het supergoed zitten. Tot ik besefte dat ik de knoopsbiezen aan het achterpand had genaaid i.p.v. aan het voorpand (*Grote Vloek*) Ik tornde het hele geval los en toen was de naaitijd voorbij :p

Zondag dan toch nog afgemaakt en ziehier het resultaat:


Ik deed ook nog iets mis met het inknippen en dus ziet het voorpand er niet zo mooi uit als zou moeten, maar soit, het is maar een pyjama en vergissen is menselijk zeker...

Wegens maar 4 offwhite drukknopen meer in huis, plaatste ik er een oranje tussen. Een mens mag eens zot doen zeker ;)

Nog 1 foto van mijn dochter die maar twijfelachtig vindt wat ik vertel wil ik jullie toch niet onthouden:
PS:
Patroon: Sandman jumpsuit uit Ottobre 5/2016
Stof: Stoffenspektakel
kamsnaps: kleur per meter

7 opmerkingen