jaaroverzicht 2017

2017

OUT: 152 stofjes
Ik maakte:
- voor mezelf: 36 items (vorig jaar 29)
- voor Nik: 5 items (vorig jaar 3)
- voor Sam: 46 items (vorig jaar 63)
- voor Noa: 26 items (vorig jaar 32)
- voor anderen: 39 items (vorig jaar 25)

Het aantal stuks voor Sam is toch al een heel pak geminderd, waar ik blij om ben. Dat kind heeft echt veel te veel kleren, en ja, volgend schooljaar moet ze een uniform van school dragen, dus heeft ze bijna geen kleren meer nodig...

Noa draagt ook nog veel tweedehandskleertjes, waardoor voor hem ook gewoon weinig nood was om dingen bij te maken. Kopen heb ik amper gedaan dit jaar, behalve ondergoed en sokken.

IN: 141 stofjes
Ik verwerkte er hier nog maar 71 van dit jaar. Dat wil dus zeggen dat ik ook 81 stofjes verwerkte die ik voor 2017 kocht, dat vind ik ook niet slecht. :)

Ook dit jaar weer kocht en verwerkte ik vooral tricot.

Het is wel weer duidelijk dat ik niet 1 favoriete stoffenwinkel heb. Ook in 2017 kocht ik bij maar liefst 23 winkels!

Ik profiteerde van mooie prijsjes door de jammerlijke sluitingen van Stoffenmie, Miss Anais, de Stoffencaravan en Stofrenke.

Daarnaast blijven de winkels waar ik het vaakst kocht:
- de Stoffenmadam, Lier
- de Stoffenstraat, Kasterlee
- Pieke Wieke, Ekeren
- Hoogboom, Kapellen

De berichten met de meeste pageviews zijn:

1. instant summer- shortjes met Nederlandse tutorial
2. Kat top - designer Stitch blog tour
3. Jessy jurk + foutjes in het boekje

2018
Mijn voornemens voor 2018, een nieuwe Let's stick together challenge van Flaflinko, worden gepubliceerd op 8/1/18 (geweldige datum, toch?)


3 opmerkingen

  1. amai wat een mooie resultaten, ik tel maandagochtend pas want nog niet rond met mijn naaiplannen dit jaar (en misschien ook niet met mijn koopplannen :p )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, flink genaaid! Ik naai best veel (de laatste tijd wat minder), maar zo veel als jij zal ik niet halen, denk ik. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hé zo'n overzicht. Ik begin er dit jaar ook mee, allez volgend jaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen